Urru
Samiec Alfa Opętanych, Demon, Admin
Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:27, 14 Gru 2011 Temat postu: Regulamin działu RPG |
|
|
Regulamin działu RPG.
1. Użytkownik może maksymalnie posiadać 3 konta. Jeśli chce mieć więcej powinien zapytać o pozwolenie Administratora.
2. Każdy kto chce przystąpić do zabawy powinien zapoznać się z regulaminem.
3. Do pełnego dostępu do RPG użytkownik otrzymuje gdy wypełni prawidłowo formularz zgłoszeniowy do danej watahy. Użytkownik który nie wypełni formularza nie może pisać w dziale RPG
Wzór:
Imię: Imię Twojej wilczej postaci.
Wiek : Ile lat ma Twoja postać.
Ranga na start : Użytkownik wybiera rangę na start.
Charakter: Opisujemy swój charakter. Minimum 5 zdań.
Historia: Historia naszej postaci 6 zdań minimum.
Wygląd: Wygląd naszego wilka w którego chcesz się wcielić.
Czy zapoznałam/łem się z regulaminem: Piszemy Tak + hasło dla danej
Moce:
drużyny.
Ogień: Lume
Woda: Antinua
Krew: Blood
Śmierć: Kalipso
Lód: Lesa
Wiatr: Winter
4. Alfa danej drużyny jest zobowiązana odrzucić nieprawidłowe zgłoszenie.
5. W fabule można przebywać w maksymalnie 3 miejscach. ( Nie dotyczy eventów, testów na rangi oraz terytoriów Watahy Cienia)
6. RPG wraz z terenami wolnymi nie ma wpływu na Tereny Watahy Cienia.
7. Porywania oraz bitwy dozwolone są w tematach z dopiskiem ZEZWOLENIA oraz na terenach innej watahy. Porywający daje 5 postów na obronę innemu użytkownikowi. W czasie porywania wilk nie może wyjść z tematu. Inni mogą pomóc porywanemu.
8. W lochach porwany może przebywać maks 5 dni. Czas ten może być przedłużony do miesiąca jeśli użytkownik będzie utrudniał zabawę.
9. Użytkownik który został porwany nie może pisać innych tematach. Nie dotyczy Terytoriów Watahy Cienia.
10. O karze za zdradę decyduje przywódca danej watahy.
11. Pomiędzy przybyciem wybyciem z danego tematu musi minąć 60 sekund.
12. Zakaz porywania szczeniąt.
13. Walutą obowiązującą w krainie są diamenty. Każdy nas start otrzymuje ich 50. Diamenty można zdobyć biorąc udział w eventach i innych konkursach.
14. Każdy zaczyna obowiązkowo z punktami życia równymi 100 HP. Gdy punkty gracza spadną do 0 postać umiera i staje się duchem. Zabronione jest odejmowanie sobie punktów życia. Jedynie za zezwoleniem admina lub Mistrza Gry.
15. Walki odbywają się na arenie, jedynie pod nadzorem Mistrza Gry.
16. Wszelkiego rodzaju odbiegi od normy, moce czy zdolności, należy uzgodnić z Adminem. Chodzi tutaj przede wszystkim o zwiększoną siłę/wytrzymałość/cokolwiek innego, co ma wpływ na przebieg walk, wydłużone kły, modyfikacje (np. skrzydła) czy zdolności, np. zianie ogniem, przyśpieszona regeneracja ran... Bowiem zabawa stanie się nudną, kiedy nagle okaże się, że gramy nie wilkami, a jakimiś niezniszczalnymi cyborgami ...
17.Użytkownik może mieć max 3 rangi specjalne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Urru dnia Wto 18:34, 20 Gru 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|